Mä olen ihan ässä, monellakin tapaa. Olen esimerkiksi enimmäkseen kokoa S. Jotkut vaatteet ovat ämmä-kokoa, mutta useimmiten ostan ässää.

Tilasin taannoin ihan siknopeana heräteostona alusvaatesetin netistä. En yleensä harrasta nettishoppailua, mutta tämän alusvaateputiikin sivu osui kohdalle ja tein poikkeuksen, koska en ehdi putiikkeihin ostamaan alusvaatteita. Alusvaatteiden ostaminen on muuten aikaavievää puuhaa. Niitä ei sovi ostaa pikaisesti.

No eilen paketti saapui. Mutta en saanutkan sitä mitä tilasin. Paketissa oli kirje:

Kiitämme tilauksestasi.

Tällä tarjouksella on ollut valtava suosio, siksi emme voi toimittaa tilaamaasi tuotetta...ja plää plää plää.

Sain toisennäköisen ausvaatesetin, joka on kyllä ihan nätti, mutta tuli kusetuksen maku suuhun. Sen verran pönttö olen, että avasin ne pussit ja sovitin settiä ja samalla sitouduin ostamaan tuon lähetetyn "väärän" tuotteen.

No nyt mulla on pinkki alusvaatesetti: pinkit alkkarit, pinkit rintsikat ja pinkki toppi. Koko: S. Hinta 12.90 €.

Tämän muistaakseni tilasin
Tämän sain

Saakohan tuosta nettikaupasta ikinä mitä tilaa? Tämä olis nimittäin aika makee..

Olipas intiimihkö vuodatus tällä kertaa.

ps. "Eksyin" myös tänne heh