Kokeilen tässä kaikenlaisia sivupohjia, että mikä miellyttäisi silmää. Olen kirjoitellutkin ties kuinka monta kertaa blogiin, mutta jostain syystä en julkaise niitä sitten ollenkaan. Mikähän itsesensuuri nyt iski ihan yhtä-äkkiä. Tai ujous. Tai jotain.

Olo on vieläkin vähän puoliNainen. Ajatus ei kulje kirkkaasti ja väsyttää koko ajan. Eilen nukahdin jo klo 22 jälkeen ja nukuin aamuun asti kuin pieni possu. Kaikki on jotenkin yhdentekevää eikä mikään innosta suuremmin. Minulle tämä on outo olotila. Ehkä se johtuu vain siitä, kun en ole päässyt kunnolla liikkumaan. Liikkumattomuus on minulle kuin kuolema. Koiralenkillä sentään käyn, mutta rauhallisesti kävellen. Tämä paikallaan olo alkaa kyrsiä, mutta en halua järkkyjä jälkitauteja. Malttia. malttia...malttia..

Mutta tiedoksenne siis, että olen sivupohjan vaihtamispuuhissa. Kokeilen ja kokeilen, kunnes olen tyytyväinen. Tähän shoppauspohjaan en ole oikein tyytyväinen, sillä ärsyttää etten itse pääse rahapulassani shoppailemaan. En ota tätä pohjaa siis ainakaan...ja nuo tytötkin ovat aika teinejä tossa kuvassa. Nooh kai mä jonkun naisellisen pohjan vielä jostain löydän. 

Toivottavasti löydän innostuksenikin. Mihin lie laukannut...klopotiklopotiklopoti klopp!

Oh, unohdin laittaa tämän videon. Tämä kappale on varmaan yksi maailman hienoimmista!