Nyt on niin monta asiaa päällekäin, että en ehdi kovin luovia kirjoituksia väsäämään, mutta lyhyet ja sitäkin kiihkeämmät sentään ehtii aina!

  • Eilinen treeni meni jo melkein sietokyvyn rajoille. Vatsalihakset ja hauikset saivat tosikyytiä. Nyt on hauisparat niin kipeinä, että en saa käsiä kunnolla suoriksi! Ai että sattuu. Nyt yritän sitten venytellä parhaan taitoni mukaan ja suoristella käsiäni. Ja pakaroille lisättiin painoa niin, että kyllä tiesi missä nekin lihakset oikeasti on.  
  • Sain tänään s-postia eräältä henkilöltä, jonka olen vuosi sitten tavannut viimeksi. Se oli oikein iloinen yllätys. Oikein iloinen. :D
  • Huomenna on kauan odotettu valokuvanäyttelyyn meno. Saamme opastettua tarinaa herra Doisneaun upeista valokuvista. Ne kuvat viehättävät tällä hetkellä jostakin syystä aivan vietävästi. Ehkä se on se Pariisi...
  • Lauantaina mä menen vaatekutsuille. Ne ovat semmoiset pikkukutsut, jossa voi sovitella ja ostaakin vaatteita. Ajattelin, että ehkä minäkin voisin järjestää sellaiset pikku kutsut. Kuka haluaa tulla muotikutsuilleni? Sieläl voisi tarjota kuohuviiniä kevään kunniaksi...
  • Olen suunnitellut mielessäni omaa meemiä. Kiinalaisen pannulapun ohella. Kyllä pannulappukin on jo vireillä (päässäni), mutta tämä meemi julkaistaan pian - kai. Olen nyt jotenkin blogi-saamaton. Päässä kyllä pyörii monikin asia. Olen oikeastaan nyt vähän pyörällä päästäni. On niin monta juttua...pyörimässä...uih
  • Ensi viikko vielä ja sitten mä lennän Levin maisemiin. Matkakuume alkaa jo nousta. Ja tavaroita pitäisi ruveta pakkaamaan. Inhoan matkalaukun pakkaamista, mutta vielä enemmän inhoan sen purkamista. Eihän siinä mikään auta kuitenkaan. Ja sitten pitää laatia vielä matkabudjetti, jonka kuitenkin ylitän. Mutta onpahan ainakin jonkinlainen tolkku! Ensi viikolla saatan olla jo ihan sekaisin. Varoitan jo etukäteen mahdollista levotonta materiaalia...voih olen ihan kaheli, kun olen lähdössä jonnekin.
  • Ja tähän loppuun vielä toteamus; Olen taas myöhässä! Nyt pitää mennä taas. Toiveikasta torstaita kaikille!!