Vuonna 1977 tapahtui seuraavia merkittäviä asioita:

  • mä olin "siinä iässä" mutta viaton
  • astui voimaan promillelaki ja kypäräpakko moottoripyöräilijöille
  • Jimmy Carterista tuli USAn pressa
  • Suomen asuntomessut olivat Vantaan Varistossa ja toiset Mynämäellä
  • Ranskan edustaja Marie Myriam voitti Euroviisut kappaleellaan L'oiseau et l'enfant
  • Risto Jarva ohjasi elokuvan "Jäniksen vuosi"
  • The Clash julkaisi albuminsa The Clash
  •  Lada oli myydyin auto
  • mä olin kapinoiva murkku ja edelleen neitsyt!!
  • ensimmäinen henkilökohtainen tietokone, Apple II tuli myyntiin
  • mm. Joan Crawford, Charles Chaplin ja Risto Jarva kuolivat
  • mm. Ruotsin prinsessa Victoria ja Nylon Beatin Erin ja Jonna syntyivät
  • Porsche "mit Frontmotor" 928, Der Sportwagen Coupé, esiteltiin messuilla Genevessä
  • Djibouti itsenäistyi
  • Kova myrsky riehui Suomen eteläosassa
  • mä olin täys murkku ja vieläkin neitsyt prkl!

Lisäksi. 16.8.1977 Elvis kuoli. Elviksen kuolemasta on kulunut siis 30 vuotta. Hän on kuitenkin edelleen Rockin kuningas - levynmyynninkin perusteella; Elviksen levyjä on myyty yhteensä nimittäin liki 2 miljardia kpl. Kukaan tai mikään ei ole ylittänyt sitä!

Omistan tämän postauksen kaiken tämän vuodatuksen jälkeen Elvikselle ja rokille. Ja Porscheille. Ja erityisesti murkuille.