Kumman kaa -meemi erityisesti  miehille, eli ruksaa parivaljakosta mieleisesi!

{ } Sigourney Weaver
{x} Isabella Rossellini (häivähdys Bergmania)

{x} Kata Kärkkäinen (olen nähnyt livenä ja on tosi hyvännäköinen nainen. Skorppari :)
{ } Laura Malmivaara
 
{x} Eva Longoria
{x} Angelina Jolie (en mä voi valita näistä...pahanpa olen pistänyt, ihan ite vielä!)

{ } Anneli Saaristo
{x} Ulla Tapaninen

{x} Uma Thurman (upea Uma, vaikka kadehdin niitä %#&#:n sääriä!)
{ } Nicole Kidman

{ } Leena Harkimo
{x} Kirsi Piha

{ } Jessica Simpson
{x} Christina Aquilera
 
{x} Maria Guzenina
{ } Tanja Saarela
 
{ } Victoria Beckham
{x} Niina Herala (olen nähnyt livenä; ihan kauhean laiha tyttö, mutta kaunis kuin kuva!!)

{x} Pirre (Eija Vilpas) (kaksi sählää voi olla kyllä katastrofi...)
{ } Hansu (Riitta Havukainen)

{x} Lena Olin (vaikutti minut Olemisen sietämätön keveys -leffassa!)
{ } Gina Davis (oli myös ihan sikahyvä Thelmana)

{ } Erja Häkkinen
{x} Outi Mäenpää (aitoa aikuista kauneutta)

{x} Irina Björklund
{ } Miia Nuutila

{x} Julia Roberts (kilpailisimme hymyn leveydellä)
{ } Sarah Jessica Parker

{ } Kiira Korpi
{x} Eva Wahlström (nyrkkeilijä tietty)

{x} Hillary Clinton (skorppari)
{ } Päivi Lipponen

{ } Susanna Sievinen
{x} Susanna Kuronen (panimpa pahan taas...voi kökkö)

{x} Lisa Marie Presley (häivähdys Elvistä :)
{ } Célin Dion

{ } Kaija Koo
{x} Anna Hanski (tähän valintaan on syynsä)

{ } Arja Alho
{x} Angela Merkel (ei nimen vuoksi ollenkaan)

{x} Aira Samulin (Aira on aika hurja kylläkin...)
{ } Tarja Halonen

{x} Demi Moore (upea nainen)
{ } Jennifer Aniston

{x} Kristiina Halkola
{ } Katri-Helena (miten mä tälläsii...öh)

{ } Naomi Cambell
{x} Claudia Schiffer

{x} Sofi Oksanen
{ } Leena Lehtolainen

{XXX} Salma Hayek
{ } Pamela Anderson

{X} Madonna
{ } Melanie Griffith
 
{ } Sandra Bullock
{x} Gwyneth Palthrow (oho tossa oli muuten kirjoitusvirhe!)

{ } Agnetha Fältskog
{x} Anni-Frid "Frida" Lyngstad
 
{x} Halle Berry
{x} Penélope Cruz (nyt en kyl osaa valita! Olen sitten molempien kaa)
 
Näin. Tuli sitten vastattua tähänkin. Aika mielenkiintoista. Tässähän piti oikein ajatella.