Höh, eikö kukaan tiedä mikä tuo leffa on? Eikö kukaan?

Minjalta löytyi tämmöinen hauska jutska:

Annan sinulle kysymyksiä ja sinä käyt osoitteessa http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/ kyselemässä kysymykset oraakkelilta ja kirjoitat oraakkelin vastaukset tänne. HUOM! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksessä pitää olla sama juoni. Nyt kirjoittamaan.

1. Mikä minun nimeni on?
- Joni.

2. Missä asun?
-Nokialla

3. Mikä olen?
- Olet yksi ihminen täällä suurella maapallolla.

4. Millainen olen?
- Olisko muuten mahdollista että tulisit mulle puolisoksi?

5. Kuka olen?
- Olet se joka haluat olla.

6. Mikä on ollut kaikista tärkeintä elämässäni?
- Sukulaiset.

7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni?
- Eläinrakkaus.

8. Mikä on arvokkain asia mielestäni maailmassa?
- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.

9. Miltä näytän?
- Raikkaalta.

10. Miltä tunnun?
- Lihalta. (hahhahaa)

11. Miltä maistun?
- Vuoristoilmalta, vaikka muitakin mahdollisuuksia olisi.

12. Miltä tuoksun?
- Tuskalta. (onkohan tossa kirjoitusvirhe? ;)

13. Missä minun kuuluisi olla?
-  Örmyämässä katuojassa ympäripäissään. (muah)

14. Mikä minun kuuluisi olla?
- Elämä itse.

15. Mistä minut löytää?
- Selkäsi takaa.

16. Minkä ikäinen olen?
- Sakkolihaa. (hohhohhoo)

17. Mikä minun sukupuoleni on?
- No ota silmä käteen ja katso! En mä voi kaikkea hoitaa.

18. Montako henkilöä minun pitäisi haastaa tähän?
- Ämpärillinen 

1225688.jpg