Voi minua pallopäätä! Olen yrittänyt varata afrotuntia koko aamun, mutta kukaan ei luovu varauksestaan. Motivuksessa on sellainen netti-ilmoittautumis-menettely, että kirjaudutaan palveluun ja varataan haluttu tunti. Mutta minä pauka en muistanut varata tuntia tarpeeksi ajoissa! Lauantai-afro on niin suosittu, että se pitää varata hyvissä ajoin! Joskus saattaa saada jonkun viime hetken peruutuksen itselleen jos jaksaa kärkkyä koneen ääressä ja napata se juuri oikealla hetkellä.

No mä menen sitten ratsastamaan jos en pääse afrikkalaista tanssimaan. Kyllä satulassakin saa lihakset työtä ihan tarpeeksi ja on näin upea ilmakin. Illalla voisin mennä jopa leffaan. Katsomaan Jesse Jamesta, tuota entisajan lännenroistoa, joka viehätti mua jo pikkulikkana. Jesse James on jäänyt mun mieleen jostain kumman syystä hyvin vahvasti. Ei sen takia, että oli komea tai kuuluisa. Ei. Hänessä oli vaan jotain. Lännen legenda, joka eli kiihkeän elämän ja kuoli väkivaltaisesti nuorena. Hän oli kyllä aikamoinen roisto. Ei siis ihme, että ryösti minutkin tavallaan. hmmm

Jos jaksan, menen katsomaan Jesseä. Jos en jaksa, aloitan Saatanan lukemisen!

Roistomaisen ihanaa lauantaita kaikille!