Olen vaihtanut uuden pohjan, vaikka oli todella vaikea luopua pikkuisesta jäänallesta. Tämän virkistävän ja raikkaan ihanan pohjan on luonut Tuuliviiri. Kiitos! Minusta tämä pohja on yksinkertaisen kaunis ja rauhallinen. Tällaista olen kaivannut. Tervetuloa virkistelemään tänne kaikki halukkaat!

Ja tästä päivästä tulee Angelan luppoäivä. Minä EN mene jumppaan! Siivoan sen sijaan vaatekaappini. Siinäpä jumppaa kerrakseen. Lueskelen ja velttoilen ja unelmoin. Huomenna menen hevostelemaan. Ulkona on jännä ilma; sataa ja paistaa. Luonto hehkuu kauniissa väreissä. Menen siis korkeintaan lenkille.

Eilen tulivat puunkaatajat. Kaunis, ihana, komea hopeapajuni kaadettiin ja pilkottiin pieniksi palasiksi. Nyt pihalla on tyhjä kohta - puunkokoinen. En totu hetkessä hopeapajuttomaan pihaan. Melkein itkettää. Mutta voihan siihen istuttaa jonkun uuden (nopeasti kasvavan) puun. Tämä oli hopeapajun lorun loppu. Puunkatajat sanoivat, että oli hyvä kaataa se nyt. Lahoa suurta puuta on vaikeampi kaataa. NYYYYYH YHYYYY

Tässä on kaikki, mitä on jäljellä kauniissta puustani:

960011.jpg

960020.jpg

960013.jpg

960016.jpg

960023.jpg

Ja pakko lisätä tähän vielä. Katsoin äsken uusintana tullutta Tartu mikkiin -lauluohjelmaa. Siinä oli aivan ihana laulajatar Kristiina Wheeler. Mä tykkäsin kovasti tästä pehmeä-äänisestä tulkitsijasta. Hänestä varmaan vielä kuullaan! Eikä yhtään hassumpi ollut parinsa Kimmo Blomkaan, jolla oli pahuksen soinnukas ääni. Mielenkiinotisia uusia kasvoja. Ainakin mulle.

Ps. Näin unta, että olin kirpparilla ja Pirkka-Pekka Peteliuskin oli siellä. Hassu uni.