Hei, mulla ei ole sitten mitään ikäkriisiä. Olen näköjään joskus pohtinut tuollaisia asioita ja laittanut ylös ja nyt tämä vuodatukseni on ponnahtanut koko maailman tietoisuuteen ihan itsestään. Tämä alkaa käydä todella vaaralliseksi tämä blogilaiskuus ehheh. Mitä kaikkea huippusalaista olenkaan kirjoittanut muistiin ja unohtanut ja jonakin päivänä ne räjähtävät iloisesti äärettömään virtuaali-ilmaan. Voi juku. Nyt pitää olla vähän ahkerampi ja käydä vähän useammin täälläkin. Olen mennyt myös sotkemaan linkkiluettelon koodit enkä muista miten ne saa takaisin. Ei ole ollut siis tarkoitus sabotoida niitä. Yritän palauttaa linkit eloon.

Eli voin siis hyvin ja olen nainen parhaassa iässä. Itseasiassa tunnen itseni kauniimmaksi kuin parikymppisenä ja terveemmäksi kuin olin kolmekymppisenä. Kaikki rypyt ja uurteet kannan ylpeänä (ja ne ovat muuten naururyppyjä hahaa). Elämässäni on ollut aika rankka jakso, josta en halua sen enempää kirjoittaa. On asioita, joista en puhu täällä blogissani. Kaipa jokaisella on sellaisia asioita ja alueita. Niin. Luovuuteni kirjoittamisen alueellä on ollut aika nollissa. Voimat ovat olleet äärirajoilla.

Mutta The Lady is a Champ. Blogielämä jatkuu.

Tässä vielä kuva kauniista Tinasta, joka on myös narttu parhaassa iässä:

1995756.jpg