Lähdin tänään siis Stadiin afro-tunnille. VR olisi voinut ennakoida autotonta päivää pitemmillä junilla. Kaksi vaunua olivat ihan tupaten täynnä. Mutta afro-tunti oli hauska; piristävän erilainen ja todella hikinen. Siinä keikuttiin ja askellettiin afrikkalaiseen tyyliin afrikkalaisen musiikin tahdissa. Vetäjä, pitkä hoikka poika, pomppi korokkeella ja me muut perässä. Loppuhuipennus oli kiihdyttävä; tahti nimittäin kiihtyi kiihtymistään viimeisten minuuttien aikana, kun vedettiin pitkää sarjaa alusta loppuun. Kyllä siinä hiki lensi ja naamat punottivat jokaisella. Afron jälkeen kävin kulmakaupassa. Eli kävin siistimässä kulmakarvat. Nyt on taas kulmat uudet ja siistit.

Niin, tänä päivänä olin vaarassa hukata jopa itseni, sen verran päätöntä menoa: Ennen afroa kävin parissa rättikaupassa ja ostin ihanan mekon Forumin Vilasta, johon sopii muuten ne molemmat uudet sukkikset ja ne uudet korkkarit, joista on kuvakin täällä blogissa. Vähän ajan kuluttua kaupasta poistuttuani huomasin, että mulla ei ole sitä hitsin mekkokassia kädessäni. Voi sitä paniikkia kun yritin muistella milloin olin viimeksi roikottanut kassia kädessäni. En missään vaiheessa! No sinne tiskillehän se jäi. Ehdin onneksi hakea ostokseni ennen afroa. No eihän yksi unohdus mitään haittaa. Mutta toinen on jo huolestuttavaa. Kävin nimittäin ruokakaupassa kulmakaupan jälkeen ja pistäydyin Kotikonnun pullatiskille ostamaan tuoreita ihania munkkeja. Junassa sitten huomasin vasta, että eihän mulla ole pullapussia missään! Voihan wiineri. No soitin sinne tiskille (kiitos kuitin puhelinnumeron) ja sinnehän ne pullat olivat jääneet - tiskille. Onneksi saan uudet munkit huomenna ja kaveri lupasi ne vielä hakea ne kun käy siellä päin! 

Aaaaawww, kyllä mä olen pönttöpönttöpönttö.

Edittiä 22.9. klo 22:15: Tämä ei ole haamupäivitys. Korjasin vaan noin sata kirjoitusvirhettä!