Olen vilpittömästi iloinen Mickey Rourken noususta takaisin valkokankaan tähtikaartiin. Tuo vallaton Mickey "Pahapoika" Rourke on nimittäin tehnyt hienon paluun näyttelijänä. Uutuuselokuvassa The Wrestler Mickey näyttelee kovasti itseään ja elämänsä ylä- ja alamäkiä. Mickeyn elämässä on ollutkin aikamoisen paljon varsinkin niitä laskuja, ihan pohjalle saakka. Nyt Mickey on tullut takaisin ja se ilostuttaa minua. Kovasti.

Welcome back Mr. Mickey Rourke!

Tässä muutama lempileffani, joissa Mickey on ollut mukana:


Cin City (2005)

Marv: Modern cars - they all look like electric shavers. 


Angel Heart (1987)

Louis Cyphre: Do you want an egg?
Harry Angel: No thank you. I gotta thing about chickens.

 
9 1/2 Weeks (1986)

Elizabeth: How did you know? How did you know I'd respond to you the way I have? 
John: I saw myself in you.

 
Rumble Fish (1983)

Motorcycle Boy: If you're going to lead people, you have to have somewhere to go.


The Wrestler (2008)

Randy "The Ram" Robinson: I'm an old broken down piece of meat and I deserve to be all alone, I just don't want you to hate me.