Ensin lyhyet kiihkeät

  • Bio Rexissä myydään nyt Rakkautta & Anarkiaa -elokuvien lippuja . Mä olen ihan innoissani tästä ja tästä. Voi Ihanaa.
  • Tänään paloi 7B ratikka Pasilassa. Eilen juuri nousin samalta pysäkiltä, samaan aikaan, samaan ratikkaan! huhh
  • Duunia on niin pirusti, että meinaan seota
  • Tällä viikolla alkoi taas kuntonyrkkeily ja muut jumpat, kuten pilates. Tänään kuntonyrkkeilyn jälkeen niskani kuiskasi kiitoksen.
  • Kirjamessut ovat tulollaan. Sinne!
  • Tänään alkaa House. Sekin on ihanaa.
  • Vieressäni istuu kaksi kärpästä. Ne tykkäävät minusta. Välillä ne ovat kyllä vähän ärsyttävän tuttavallisia.
  • Tänään metsässä oli raikas ja ihana tuoksu. Tina veti kiihkeästi niin että melkein lentelin perässä. Luulee varmaan olevansa joku vetokoira!
  • Eilen sattui kolme mieltä lämmittävää asiaa, jotka piristivät hitosti.

Ja sitten se meemi. Bambi ja Milano haastoivat minut vastamaan mitä mulla on tällä hetkellä päällä:

Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Ja kuinkas sattuikaan. Mulla ei ole päällä mitään muuta kuin pyyhe. Suihkunraikkaana tässä istuksin ja kirjoittelen teille.

Nyt pitäisi haastaa joku mukaan. Otanpa pari sellaista, jotka ovat erittäin haastavia haastettavia. Mutta kuten itse olen sanonut, yrittänyttä ei laiteta. Eli haastan Überkuulin ja Teolookin mukaan. Ja jotta haasteesta tulisi vieläkin haastavampi, haastan vielä Harmaasudenkin. Kyllä mä olen rohkea!