Mä olen "blogitrendikäs". Melko huippua. Olen nimittäin haircutannut tietämättäni. Monta kertaa. hahahahahahahahhhaaaaa. Haircutannut joo. Mitä sekin, En tiedä onko tämä haircuttaaminen sitten ylpeilyn aihe tai ei. Arvelen, että ei. Mistä näistä tietää. hohhoijaa. Nyt kuitenkin törmäsin 176. kerran siihen ja sen merkitykseen. On kuulemma just sitä. Haircuttia itseään.

Säälittävää.

Olen mm. kertonut säälittävästi blogissani ainakin pari kolme kertaa, että kävin kampaajalla. Ha ha ha. Olen kirjoittanut monesti erittäin säälittävästi myöskin säätilasta ja sen sellaisesta (vooooi eeeei). Mitäs sitä häpeämään. Aion kertoa vastaisuudessakin että olen käynyt kampaajalla ja jos sataa, kerron senkin. Tai jos ei sada. Totta mooses! Naisen parhaimpia hetkiähän on istua kampaajalla ja jutella keveitä. Ilman kampaajia ei olisi naisia. Eikä muuten siis miehiäkään. Eikä parhaimpia ideoita. Siinä tuolissa on käsittämättömiä taikavoimia. Ilman kampaajaani en olisi löytänyt myöskään afrotanssia enkä pitkää hoikkaa intuitiivista afro-opea, en olisi saanut muutamaa huippuvinkkiä, enkä maailman parasta Sisley-meikkausta (ilmaiseksi).

Ja hei. Muuten. Olen unohtanut kertoa, että kävin pari viikkoa sitten kampaajalla. Nyt mulla on etukka ja  polkkatukka. Ihan molemmat. Aivan niin kuin Uma Thurmanilla Pulp Fictionissa. Enää puuttuu vain n. puoli metriä säärtä!

No laitetaas tähän loppuun vielä jotain ihan muuta: 

Luin lehdestä ja täältä, että: "Habbo Hotellissa mellastanut virtuaalivaras vei hakkeroimalla huonekaluja 4000 euron arvosta. Hollannissa poliisi on pidättänyt tiettävästi ensimmäistä kertaa henkilön internetin virtuaalimaailmassa tehdystä varkaudesta.17-vuotiasta henkilöä syytetään huonekalujen varastamisesta teini-ikäisten suosimassa Habbo Hotelli -virtuaalimaailmassa. Amsterdamin poliisin mukaan virtuaalivaras vei hakkeroimalla huonekaluja 4000 euron arvosta. Tapauksen johdosta on kuulusteltu myös neljää muuta teini-ikäistä Habbo Hotellin käyttäjää."

Enää ei voi luottaa mihinkään, ei edes virtuaalimaailmaan! Prrrrkele.

(Jos olisin fiksu bloggaaja, olisin laittanut vain tuon viimeisen osuuden tähän polkkaan. Mutku en oo)

1063393.jpg
Tämä kuva löyty haircutilla googlen kuvahaulla (sopii kuin polkka blogiin)

Ps. Yhteen en ole kuitenkaan koskaan hair(cuth)ahtunut. Nimittäin ihmettelemään kuinka paljon mulla on/ei ole lukijoita tai tilaajia. Enkä hairahdu hitto vie nytkään.