Jee jee jee, Lost alkoi taas, mutta riemuni on vain puolikas, sillä Housen nauhoitukset alkavat myöskin siinä sivussa. On todella ärsyttävää, kun kaksi hienoa sarjaa tulee päällekkäin samaan aikaan. Olen todella onneton tunari äänityksissä. Ensinnäkään en löydä koskaan sopivaa kasettia, olen aina viime tipassa ja sarjat ehtivät jo alkaa kun vielä kelaan kasettia oikeaan kohtaan ja kaiken päätteeksi vielä hukkaan kasetit, joissa on ne hiellä ja tuskalla saadut nauhoitukset. Että nytkin on monta Housea jossakin näkemättömissä!

Ihmepäivä tänään. Monta asiaa on loksahtanut kohdalleen. Tuntuu hyvältä, kun jotkin asiat sentään näyttävät etenevän. Joskus tällaisia keskeneräisiä juttuja roikkuu turhankin paljon elämässä. Sellaisia, joille ei voi oikein tehdä mitään, mutta niitä ei oikein sietäisi kuljettaa mukanaan kovin pitkään. Toisaalta koko elämähän on keskenräistä prokkista...olenpa filosofinen ja viisas. Eniveis, olen nyt tyytyväinen eräisiin asiankulkuihin. 

Eilen punttisalilla tunsin, että olen taas voimissani. Treeni sujui sulavasti ja kehoni tuntui nauttivan liikkeistä ja rasituksesta. Sykemittari on hyvä juttu. Jälkeen päin olo oli ai-van mahtava. Ruokavalio on muuttunut myös hiukan, minkä toivon auttavan tässä prosessissa. Olen tainnut päästä vauhtiin :D

339373.jpg
naminamia