Olen käväissyt itsessäni. Se ei tarkoita mitään erityistä eikä hienoa. Olen tehnyt vain muutamia pieniä huomioita, jotka vaikuttavat mitättömiltä, mutta kenties niillä on suurempikin merkitys. Kenties.

  • Olen vähentänyt sokerin käyttöä (kahdesta palasta yhteen palaan) hyvä minä!
  • minulla on käynyt mielessä, että en olekaan kuolematon enkä ikinuori
  • tiedostan ikäni, mutta en ahdistu (kaisitten)
  • monet kysyvät ikääni, mutta kaikille en kerro (miksi?)
  • pidän junalla matkustamisesta, mutta en pidä aikatauluista
  • elämänkulku voisi olla joskus helpompaa
  • ihastumiset ovat jotenkin hassunkurisia sekasotkuja; aika usein yksi ihastuu toiseen ja toinen on ihastunut kolmanteen ja kolmas onkin kiinostunut siitä ensimmäisestä (yksinkertainen esimerkki yksinkertaisesta päästä)
  • pitäisi aina olla kynä ja paperia käsillä, sillä unohdan hetkessä ne herkuimmat lauseet, jotka joskus harvoin pälkähtävät päähäni