Olen onnekas, koska mulla on monta hyvää Ystävää ja pari oikein erikoisYstävää. Sen voin sanoa täydellä sydämellä. Minulla on myös onnea, koska olen saanut pidettyä monet Ystävyydet läpi vuosien. Ystävyys on kestänyt, vaikka välillä on ollut taukoja ja yhteys on katkennut. Silti tiedän, että Ystäväni ovat tallella. Olen tosiaan onnekas.

Mutta joskus ystävyydet menevät rikki. Sellaistakin tapahtuu. Joskus se on kuitenkin helpotuskin. Miehiä ihailen erikoisesti siinä, että he sanovat useimmiten suoraan kaverille jos joku asia tökkii tai kaveri on käyttäytynyt tökerösti. Suoraan sanottu "Haista paska" voi olla joskus armeliaampaa kuin kuiskuttelu selän takana tai yhteydenpidon katkaiseminen yhtä-äkkiä. Naiset puhuvat enemmän pahaa selän takana, jopa kavereistaan. Mutta se on kai ominaista naisille. Ilkeät juorut voivat pahimmillaan aiheuttaa isoja ongelmia, sillä monesti juoru muuntautuu matkalla ja muuttuu jopa valheeksi.

Minulla on ollut sellaisia kavereita, jotka ovat käyttäneet kiltteyttäni hyväkseen. Ovat saaneet ohjailla mieltäni ja minä olen mennyt lauhkeana kuin lammas teuraaksi. Hyvää hyvyyttäni. Nuorempana olinkin epävarmempi ja tarvitsin vahvoja kavereita. Kunnes jossakin vaiheessa kasvoin "aikuiseksi" ja itsenäistyin.  Noista kaveruuksista on muutama jäljellä, osa hävisi. Ja olen siitä iloinen, että hävisi. Ei semmoinen yksipuolinen ystävyys ole mitään. Kohtelias silti olen heillekin jos tulevat vastaan, mutta ystäviksi ei heitä voine kutsua, tai edes kavereiksi. Tutuiksi korkeintaan. Toisaalta saan syyttää itseäni omasta lammasmaisuudestani ja sinisilmäisyydestäni. Mitäs olin niin hiton lälly.

Ohho. Tulipas vuodatus. Tarkoitus oli toivottaa kaikille blogiystäville

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

Olette ihania. Olen nykyään laiska kirjoittamaan. Monet teistä ovat minulle käyneet niin tutuiksi, että voisin kutsua teitä Ystävikseni. Vaikka en ole yhtäkään teistä nähnyt...tai mistä minä tiedän vaikka olisinkin :)

Tänään menen kuuntalemaan Donnan kanssa James Bluntia Areenalle. Sen kunniaksi soitan teille kaikille kauniin biisin

 

Menkää ystävienne luokse ja sanokaa heille, että ovat tärkeitä. Tänään minäkin kuulin, että olen tärkeä. Ja se tuntui hiton hyvältä.

Täällä kerrotaan lisää ystävänpäivästä.