Uuh kuinka maanantainen pilates tuntuu ihanasti koko kropassa. Ei muuten uskoisi kuinka voimakkaasti niin pienet liikkeet vaikuttavat. Tuntemuksista huomaa myös sen, että lihakset ovat saaneet laiskoltella. Nyt ne sitten ihmettelvät, kun joutuivat töihin.

Tänään kipaisin kampaajalla. Kampaajani on kovin suosittu nykyään. Työkeikkaa olisi yllin kyllin ja aikataulu paukkuu jo toden teolla. Kohta hän ei enää jaksa leikata yhtäkään päätä jos tuo vauhti ei hiljene. Paraskin tässä sanomaan; olen itse hankkinut hänelle muutaman uuden asiakkaan. Nuo tuttavani ovat kaikki jääneet L:n asiakkaiksi. Niin tyytyväisiä he ovat. Ja niin olen minäkin. Mulla on maailman paras kampaaja! Nytkin lähdin tyytyväisenä ulos ja heti töihin päästyäni, hississä kehuttiin vihreitä raitojani. Kaikki eivät ole näköjään niitä huomanneet, sillä vihreetä on ollut mun hiuksissa jo monta kuukautta.

Joopa joo. Töissä on kiirettä ja kollegan sairausloma rupeaa vaikuttamaan omiin töihini nyt tuntuvasti. Mulla on työtehtäviä, joita en ole ehtinyt edes miettiä, vaikka nekin pitäisi tehdä pois. No, ehkä huomenna ehdin. Ehkä.

Minun tekisi mieli tehdä munakoisopastaa. Jamie Oliverilla, tuolla alastomalla kokilla, on kuulemma sellainen erityisen herkullinen munakoisopasta-resepti.

Nyt laitankin tänne blokiin pyynnön:

JOS JOLLAIN ON TUO JAMIE OLIVERIN MUNAKOISOPASTA-RESEPTI, ANTAKOON MINULLE SEN HETI. KIITOS!

Toivottavasti joku huomaa tuon pyyntöni. Kirjoitin sen varmuuden vuoksi jättikirjaimin niin siihen osuu silmät varmasti ensimmäisenä, vaikka joku googlettaisi vahingossa tänne mun blogiin, vaikkapa hakusanalla "munakoiso" tai "Jamie Oliver" tai "alaston"...njhohhoh...ohh

Edit klo 20.32: löysin tällaisen ohjeen. Se saa kelvata. Voihan se olla vaikka ihan samanlainen kuin tuo tosiherkullinen Jamie-pasta. Voi olla.

ps. Olen huomannut, että syön monesti paljon enemmän kuin monet miehet esim. täällä mun työpaikalla. Kauheita rekkamiehen annoksia jaksan syödä. Vain yksi iso kehonrakentaja-nuorukainen syö enemmän kuin minä ja yllättävää kyllä, Sorvityttö voittaa mut usein syömisessä.