Sunnuntaina koin kolme hienoa ja erilaista elämystä - telkkarin välityksellä. Nämä kaikki olivat musiikillisia hyvänolon tunteita, jotka liikauttivat sielua ja saivat mielen herkäksi.

1. Elämys:

TV ykkösellä argentiinalainen tähtitenori José Cura konsertoi Lontoon Barbicanissa. J.C kajautteli aarioita Verdin oopperoista: Sisilialainen vesper, Il Corsaro, Ernani, Kohtalon voima, Don Carlos ja Otello. Aaah että oli mann-nnaa sekä kuunnella että katsella häntä! Milloinkahan tämä komistus tulisi Suomeen?? Kertoaa heti!! Vai pitääkö lähteä ulkomaille Curan perään!

Tässä vähän toisenlaista Curaa: Just Show Me How To Love You Sarah Brightmanin kanssa.

Ja tässä Contigo Aprendi
 
505540.jpg

2. Elämys:

Vähän myöhemmin illalla ihailin TV kakkosella Jipun uskomattoman kaunista laulantaa Tavastian keikaltaan. Olen ihan myyty tähän tyttöön. Hänellä on todella kaunis ja sielukas ääni ja se eläytyminen on ainutkertaisen aitoa ja syvää. Olen ihan Jippu-fani!! Milloin seuraava keikka hei??

Enkelten kaupunki: (kuuntele ja laula mukana)

Mun sydän on tehty
Vanhasta aaltopahvista
Se meinaa aina kaatua kun sä kosketat
Mä yritän rakastaa kuin olisin jumala
Mutta olen niin heikko
Ja välillä vinossa

kertosäe:
Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa
Enkelten kaupunki
Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa
Enkelten kaupunki
Jäätelökioskin takana olen piilossa sua

Mun talossa asuu aina yksinäinen
Prinsessa
Se etsii jostain kotia ja kultaista taivasta
Tää kuulostaa hölmöltä
Mutta sanon sen kuitenkin
Mä uskon että satuja on olemassa oikeesti

kertosäe
Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa
Enkelten kaupunki

Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa
Mun sydäntä kosketit

Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa
Enkelten kaupunki
Takana kioskin vahingossa mä suutelin sua

505224.jpg

3. Elämys:

Heti Jipun perään tuli dokumentti Elviksestä. Olen nähnyt sen jo kahdesti, mutta milloinkaan en kyllästy katsomaan rokin kuningasta and I Got A Feeling In My Body! Uuhaa, Elllllvis! 

Ja pätkä yhdestä makeimmista Elvis-esiintymisistä, jossa hän jutustelee ja laulelee: Live '68 Elvis Presley Comeback Special Unedited (5 of 12) (näitähän on tuubi tulvillaan).

Ja vielä yksi makee:
Trouble

Mä vaan niin tykkään Elviksestä...ja Frankiesta :D

505507.jpg
Lue mielenkiintoinen väite Elviksestä

Kiitos YLE:lle näistä elämyksistä!