Tänä aamuna oli ihana kirpakan raikas ilma. Syksyinen vivahdus ilahdutti.

 

Iines haastoi kiintoisaan meemiin mukaan: Millainen olen viiden vuoden kuluttua. Minäpä otan tämän haasteen tosissani ja kirjoitan muistilistan millainen haluan olla viiden vuoden kuluttua. Laajennan listaa hieman ulottumaan ympärillä tapahtuviin asioihin. Tämmöinen lista olisi pitänyt aikaisemmin älytä kirjoittaa, sillä kun kirjoittaa ylös toiveita ja tavoitteita, ne saattavat jopa toteutua! Eli nyt täytyy olla tarkka mitä tulee kirjoitettua eli toivottua. Lista ei ole missään erikoisessä järjestyksessä.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Tämän listan laitan julkaistumaan tasan viiden vuoden kuluttua. Kun se lämähtää eetteriin, seuraavat asiat ovat toteutuneet. Vai ovatko?

 

Muistilista 27.8.2012

  • olen terve ja kovassa maraton-kunnossa ja juoksu tuntuu hyvältä lisäksi vatsalihakset ovat näkyvissä ja sääret + peppu kiinteät :)
  • olen ollut vuoden vuorotteluvapaalla tai juuri aloittamassa sitä
  • olen oppinut venäjän alkeet niin, että osaan vähintään kirjaimet ja osaan kirjoittaa joitakin venäjänkielisiä lauseita ihan itte sekä ymmärrän pikkuisen puhetta ja kirjoitusta
  • olen lähestulkoon tai kokonaan kasvissyöjä (olen oppinut tykkäämään pavuista!)
  • olen vähintään aloittanut kirjoittaa tai laatia jotakin kirjallista tuotosta, joka voisi kelvata vaikka julkaistavaksi
  • kaikki ne läheiset (myös blogiystävät ja elikot), joista välitän ovat edelleen olemassa ja hyvässä kunnossa
  • mulla on pitkät ihanat hiukset, joita heiluttelen kuin Rita Hayworth
  • olen oppinut valokuvaamaan niin, että olen itsekin tyytyväinen
  • olen edelleen tyytyväinen työssäni
  • tunnen itseni naiselliseksi ja olen tyytyväinen itseeni
  • mulla on viihtyisä omannäköinen työhuone valmiina
  • olen saanut raottaa sälekaihtimia niin kuin elokuvissa tehdään
  • teen jotakin hyödyllistä, joka auttaa lähimmäisiä
  • olen oppinut tai oivaltanut jotakin oleellista näinä vuosina
  • asun ympäristössä jossa olen onnellinen
  • elämässäni on rakkautta ja lämpöä
  • olen oppinut jonkin uuden taidon
  • olen tasapainossa itseni ja ympäristön kanssa
  • velat on maksettu pois
  • olen varannut matkan Milanoon ja liput La scala-oopperaan
  • Vuodatus on vielä olemassa :)
  • ai niin ja olen nähnyt Madonnan livenä!

    Tämän haasteen voi ottaa vastaan ken haluaa!