Perkele. On niin kiire, että en ehdi edes omaa blogia kirjoittaa. Nyt työntäyteisen työpäivän päätteeksi hoidan vielä "vapaaehtoiset" työt ennen kuin voin lähteä Stadiin hoitamaan muutaman asian. Pitää ostaa muutama tykötarve matkalle...(nyt käyn veskissä, prkl)...joo ja pakkaaminen on vielä pahasti kesken. Onneksi olen matkalla vain viikon ja sielläkin on kauppa jos jotain jää kotiin.

Eli olen poissa viikon la-la. Lomaa vietän samalla dataamisesta ja kotitöistä. No, kotityötä joudun kyllä mökissäkin tekemään, mutta se on vähän erilaista muualla. Odotan innolla hiihtoreissuja ja käymme ilmeisesti myös Kuusamo Tropicissa uiskentelemassa. Kaikki kamut ovat laskettelijoita. Mä olen ainoa, joka on aikonut vallan murtsikoida. Mitäs siitä, yksin on ihan kiva patikoida ja voin ottaa kugvia ja mennä omaa vauhtia. Kerran vois käydä rinteessäkin. Ehkä.

Mutta nyt hoidan nää virkistys-asiat ja lähden sitten hoitamaan ne ostokset. Olen jo melkein tunnin (omasta päästä temmatusta) aikataulusta myöhässä.

Voi olla että kirjoitan vielä jotain illalla tänne, mutta en sitäkään voi ihan satavarmana luvata. Nainen kun oon.

Toisaalta: "Angela never lies". Ja se on tosi!

Uskotteko?  

Varapygmillä oli tämmöinen hauska jutska, joka suoltaa sloganeita:

generated by sloganizer.net

Ensi viikon slogani vois olla: "Where the hell is Angela?" ha-ha-ha-haaaaaaaaaaaaaaa