Kerroin jokin aika sitten eräästä valokuvaajasta blogissani. Olin lukenut hänestä mielenkiintoisen artikkelin Pikselistä. Nyt mulla on tilaisuus mennä kuuntelemaan häntä! Eli Anders Peterseniä. Mä olen aivan täpinöissä, enemmänkin. Olen ihan tärinöissä.

547746.jpg

Luovan kautta järjestetään myös työpaja-koulutuksia esim. Peterseniä. En ole mielestäni valmis vielä niihin. Petersenin työpajat ovat niin arvokkaita, että pitää olla vähän enemmän kuvauskokemusta. Mutta tähän luentoon olen täysin valmis.

Toivon, että opin jotakin. Toivon, että näen hänen ainutlaatuisia kuviaan. Toivon myöskin, että kuvissani näkyy jotakin uutta tämän päivän jälkeen. Voi olla, että toivon liikoja. Toiveita pitää silti heittää. Niihin pitää liittää myös intohimoa ja tahtoa mukaan. Siten toiveet voivat myös toteutua. Pitää olla myös valmis omiin toiveisiinsa. Mä olen valmis!

547747.jpg

ZIGEUNER-USCHI AND HUSBAND, CAFÉ LEHMITZ,
HAMBURG 1967-70
patron.jpg"My first exhibition was staged at the Lehmitz. Three hundred
and fifty pictures. Kurt the barman and me had agreed that if people
recognized themselves in the pictures, they could keep them."