• Menin eilen apteekkiin ja ostaa täräytin D-vitamiinia. Se on sitä tujumpaa deetä: Minisun Strong. 1 tabu kerran päivässä naamariin. Lisäksi syön Multitabsia ja Beroccaa. Katsotaan saanko nyt lisää puhtia. On ollut aika vetämätön olo viime aikoina. uuuh
  • Olen päässyt Saatanassa sivulle 188. Aika säälittävää. Vielä on lukematta 290 sivua! Teatteriesitys on jo 26. helmikuuta eli mun pitää lukea 22,3 sivua päivässä, jotta saan sen luettua ennen esitystä. Nyt tuli kiire. Mutta kyllä on ollut hauskoja hetkiä tuon kirjan parissa ja junassa on vaikea olla pokkana. En olekaan pokkana vaan hekottelen avoimesti. Näytän varmaan aika tärähtäneeltä...niin kuin kaikki tuossa kirjassakin muuten ovat tavattuaan Saatanan. haha 
  • Ostin vanhoja kirjoja. Meidän virkistystoimintaan kuuluu oma kirjasto. Nyt kirjastosta poistettiin vanhoja kirjoja, joita ei ole pitkään aikaan lainattu. Sain monta ihanaa klassikkoa: Hemingwaytä, Christietä, Hesseä, Dostojevskia, Dahlia...euron kappale! Olen taivaissa. aaah
  • Tänään laiton hiuksiin muutaman kiharan. On niin tyttömäinen olo. Tekisi niin kauheasti mieli mennä ostamaan uusia vatteita, mutta yritän tukahduttaa moiset halut. Vähän myöhemmin sitten...äääh
  • Minua on pyydetty kuvaukseen. Pitää poseerata nyrkkeilyhanskoissa säkkiä paukuttamassa. Voi apua. En minä haluaisi. Mutta menin jo suostumaan. äääh