Voikohan flunssa tarttua virtuaalisesti? Iines, Benrope ja Ari ovat ainakin flunssailleet ja olen vieraillut heidän blogeissaan juuri silloin! Olo on nyt kuin nuijitulla sillillä (joulun kunniaksi)! Afro-tunti piti kiltisti peruuttaa tältä päivältä. Kroppa ei jaksa nyt hyppiä askeltakaan. On joko hiki tai horkka, keuhkot viheltää kuin höyryveturi ja nenä vuotaa kuin seula...kai mä olen sitten flunssassa.

Nyt vedän buranaa naamaan ja lähden vielä jouluostoksille. Että jos vastaanne tulee punanenäinen hirvitys, sei ole Petteri Punakuono vaan nuhainen Angela vaan. Älkää peljästykö. Jos minusta ei kuulu tämän jälkeen mitään, olen lyyhistynyt jonnekin hypersuperkauppakeskuksen nurkkaan, sillä Helsingissä ei joulunakaan kukaan tule auttamaan maassa makaavaa, varsinkaan punanenää...kai?

Simon kertoi, että Kampissa on suuria punaisia joulupalloja koristeena. Sinne voisin mennä sulautumaan joulupallojen joukkoon. En olisi niin räikeän näköinen ;D Siitä voisi kehitellä jouluarvoituksenkin; etsi Angela joulupallojen seasta! Tai vaikeampi versio fiksummille: Etsi joulupallo Angelan seasta.

Heippa! Mä meen nyt palloilemaan.

1149865.jpg

ps. Onneksi krapula ei sentään tartu virtuaalisesti! Se vasta olisi kaameeta ja julmaa..

pps. Muistan mä yhden kauniin punanenän: Dynastiassa Krystle Grant Jennings Carrington (Linda Evans), Blaken vaimon nenu punehtui aina kun hän itkaisi Alexis Morrell Carrington Colby Dexter Rowan (Joan Collins), Blaken entisen vaimon juonitteluja...että voi punanenä toistaalta olla ihan kauniskin...

ppps. Unohdin mainita tämmöisen vähäpätöisen asian kun että näin viime yönä kuumehöyryissäni unta Jack Nicholsonista. Puhuimme seksistä siinä Jaskan kanssa ihan rennosti...että kyllä tästä flunssasta on jotain iloakin ollut!