Ja taas tuli asiaa levykauppaan - ihan kaksinverroin.

Pomo

Bruce "Pomo" Springsteen on palannut ja tehnyt uuden albumin, "Magic", joka kiinostaa kybällä. Brucen come back oman upean The E Street Bandinsä kanssa ilahduttaa. Toivon, että Bruce tulee Suomeen pian. Viimeksi kun olin konsertissa v. 2003, ei tarvinnut pettyä. Äijä vetää kyllä ihan täysillä alusta loppuun. Brucesta olen pitänyt niin kauan, kuin olen ensi kerran häntä kuullut ja nähnyt. Ja siitä on kauan hahhahaa.

"Olen nähnyt rokin tulevaisuuden ja sen nimi on Bruce Springsteen". Jon Landau v. 1974

955366.jpg

Rohkea Lady

Toinen viehätys on Annie Lennoxin uutukainen. Levyllinen balladeja Annien ihanalla, soinnukkaalla alttoäänellä. Mahtavaa.

954600.jpg

Aika mielenkiintoista, sillä mä kuuntelen radiosta tällä hetkellä oikeastaan kahta kanavaa: Brucea tai Annieta. Ihan mielentilasta riippuen. Nyt olen ollut Bruce-tuulella vähän aikaa. Tarvitsen näköjään potku(n)ja p*****seen. Niin kuin äitini bruukaa sanoa, jos ei näy minkäänlaista toimintaa! Karheeta Jone Nikulaa ja esim. Jussia on kiva kuunnella.

Pysytään kanavalla!