Ny mun on ihan pakko laittaa eräs pikkuinen, mutta riemastuttava kommenttini, joka on tavallaan ajankohtainen. Nyt just.

Simonin blogissa kommentoin maaliskuussa 2007 näin:

Angela
08.03.2007 - 15:45
Niin, ajat muuttuvat. Ennen vanhaan tiesi melkein varmasti kuka voittaa, mutta nyt onkin jännempää...jos niinku pääsee siis katsomaan kisoja.

Kyllä minä uskon Räikköseen. Hän vielä näyttää närhen munat kaikille, jos vain uudet autot kestävät! Ja onhan siellä tosiaan Kovalainen ja Rosbergin juniorikin vielä hei..mutta Alonso on myös hyvä, voi voi sentään. Massasta en osaa sanoa.

Tämä on teille todisteena, että en jälkiviisastele kun nyt sanon: MÄ TIESIN! Kimi näytti hitto vieköön närhen munat kaikille!
 
************
 
Edittiä erittäin nolona: No mitä minä olen horissut Euroopaan mestaruudesta täällä. Se mikään Euroopan mestaruusottelu vielä ollut! Mutta tärkeä voitto Aminille tämä kuitenkin oli.