Tänään ei mikään onnistu. Multa on hävinnyt kaikki oikeudet kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. En voi tehdä töitä! Haha nyt olen siis oikeasti sellainen Epäilyttävä Enkeli, jolla Iines kerran oivallisesti minua kutsui. Tällä hetkellä mulle ajetaan oikeuksia takaisin. Saas nähdä miten käy.

Odotellaan.

Ja ei onnistunut se sauvakävelykään sunnuntaina. Luotettavista lähteistä olen kuullut, että ilma oli Stadissa ihan ok. Miksi se tapahtuma sitten peruutettiin?! Sitä en tiedä. Mä olin vain yksi pieni (iloinen) sauvakävelijä, joka sai puhelun, että tapahtuma peruuntuu. Jos olisin ehtinyt paikan päälle, olisin sauvonut vaikka tulimyrskyssä. Kävin juoksemassa pururadan ja oli niin hitsin kuuma, ei tietoakaan myrskystä! Että ihmettelen minäkin suuresti mikä tämä epäilyttävä (muka) myrsky-peruutus oikein oli!

Todella epäilyttävää!