Yritetäänpä uudelleen näitä lyhyitä kiihkeitä - olisiko nyt vähän kiihkeämpää, kuin toissapäivänä:

  • Tap Dogsit eivät saavukaan Suomeen!! Voi §@&&#!!
  • Olen varmaan saavuttanut hajamielisyyden huipun; keitin kahvia pannussa olevan vanhan kahvin päälle! Olipa erikoisen ällö herätys, kun hörppäsin laimean haaleaa kuravettä heti aamutuimaan sisuksiini. YÄK! Pieni lohdutus on, että joku on vielä hajamielisempi: "Ensin mä luulin, että sä oot sä. Sitten mä luulin, että sä oot sun systeri. Mut nyt mä huomaan, ettet sä oo kumpikaan teistä." (Hans Göteborgista) ja vielä enemmän lohduttaa tieto, että: "Hajamielisyys on hieno ominaisuus – merkki lujasta keskittymiskyvystä." Näin kerrotaan Hajamielisen käsikirjassa
  • Näin unta, että sain kirjastosta 1200 € sakot! Unessa pyysin selitystä laskulle. En saanut koskaan edes kuittia, josta olisi selvinnyt mistä summa koostuu. Sain aina jotain ihan muuhun liittyvää painotuotetta käteeni. (En ole vieläkään maksanut sitä kadonnutta sanakirjaa. Olen menttänyt lainausoikeuteni ja joudun kohta linnaan! Saanko enää ikinä kirjastontätien/setien luottamusta takaisin?! Kysyn vaan.) EDIT klo 21.38: Menin tänään maksamaan sakkoja kirjastoon. Kirjastontäti ei suostunut vielä ottamaan rahaa vastaan vaan poisti kaikki merkinnät ja lainauskiellot ja koko rikosrekisterini. Saan siis etsiä kirjaa vielä ainakin muutaman kuukauden. Alensi vieläpä hintaakin! Voi että. Olen nyt ihan kirjastontätifani :)
  • Näin unta myös vauvoista. Mitähän se merkitsee? Kertokaa heti jos tiedätte!
  • Sain huippuihanan työtehtävän. Pääsen leikkelemään ja liimaamaan ja käyttämään jopa mielikuvitusta ja salapoliisintaitoja. Olen niin kiitollinen!
  • Lopuksi toivotan kaikille naisille ihanaa Pekka Poutaa siteeraten: Kostean lämmintä Naistenpäivää!