Tänään Viikkovitosessa on eläimellistä menoa, lähinnä kuitenkin vain kotieläimellistä sellaista.
  1. Oletko kissa- vai koiraihminen? Miksi?
    Tähän on vain yksi vastaus: sekä että. Olen molempia. Huskyt ovat muuten kissamaisimpia koiria kaikista roduista :)
  2. Mitä kivaa on akvaariokaloissa?
    Akvaariokalat ovat kauniita ja rauhoittavat mieltä. Niitä on kiva seurata, kun aukoilevat suitansa :) VArsinkin meriakvaariot ovat upean värikkäitä. 
  3. Mitä pidät eksoottisista kotieläimistä kuten boakäärmeistä tai isoista karvaisista hämähäkeistä?
    En ehkä pitäisi omassa kodissa näistä elävistä, mutta komeitahan ne käärmeet ovat. Isot hämähäkit ovat ehkä vähän liian eksoottisia meikäläisen makuun. En varmaan uskaltaisi nukkua saman katon alla karvaisen hämähäkin kanssa...
  4. Mikä on mielestäsi kaikkein oudoin/jännin/hassuin kotieläin?
    Eräällä tutullani on aasi pihassa. Se on kyllä aika hassu kotieläin. 
  5. Onko sinulla kotieläintä/-eläimiä? Miksi?
    Onhan minulla muutama. Kolme koiraa, 1 marsu ja yksi hevonen. Ai Miksikö? Niitä on vain kertynyt. Olen aina, pienestä pitäen raahannut eläimiä kotiin milloin mistäkin (vanhempien riemuksi).
    No, ensinnäkin, kun hankkii yhden huskyn, pitää hankkia toinen seuraksi; laumakoiria, kun ovat. Kolmas koiruli eli Pimu tuli vähän vahingossa meidän laumaamme. Se oli joutunut ensin huonoon kotiin ja tarvitsi uutta laumaa. Kyllä se meille sopi.
    "Hauis"-hevonen tuli myös vähän niin kuin vahingossa minulle. Näin ilmoituksen englannin täysiverisestä, joka etsi vuokraajaa. Polle sopi minulle ja kävin ratsuilemassa sen kanssa ahkerasti. Kun omistaja laittoi sen myyntiin, en voinut antaa sitä enää kenellekään toiselle, olin kiintynyt mokomaan niin kovasti. Ei auttanut muu kuin ostaa se pois. En ole katunut päätöstäni.
    Marsukin on "ajautunut" naapurilta, joka tuli allergiseksi. Marsuja oli kaksikin, mutta Laku kuoli aika pian. Lumi on nyt yksinelävä marsu-tyttö.